ח"כ שאשא ביטון: "סוגרים את חלון ההזדמנות להידברות"

אסתי פלד No Comments on ח"כ שאשא ביטון: "סוגרים את חלון ההזדמנות להידברות"

ח"כ יפעת שאשא ביטון במהדורה המרכזית: "אי אפשר לדבר בחדר כשוועדת חוקה רצה ולא עוצרת את התהליך לדקה אחת וממשיכה בדורסנות. על מה בדיוק תנהל שיח"

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יפעת שאשא ביטון (המחנה הממלכתי), לשעבר שרת החינוך, שוחחה הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על הרפורמה המשפטית. "ככל שהחקיקה תימשך בהחלט נסגר חלון ההזדמנות להידברות. אבל אני באמת מקווה שבשעות הקרובות יתעשתו עוד חברי ליכוד ויעצרו את ההידרדרות לתהום".

לדבריה: "אי אפשר לדבר בחדר כשוועדת חוקה רצה ולא עוצרת את התהליך לדקה אחת וממשיכה בדורסנות. על מה בדיוק תנהל שיח. אנחנו מדברים על הרבה מאוד שנים של שלטון ימין. נתניהו היה 13 שנים בשלטון ברצף. עכשיו שלושה חודשים הם בממשלה. לאן אצה להם הדרך? הוא מחסל את החברה הישראלית מבפנים. יש משפחות שלא ישבו יחד בליל הסדר בגלל האירוע הזה. העם נקרע".

"גם אנחנו חושבים שצריך שינוים במערכת המשפט", הוסיפה ביטון. "סער כשר משפטים התחיל את התהליך הזה. הוא הביא את השימוע הפומבי. הוא מינה שופטים מזרחיים, שרוטמן הצביע נגדם. הוא הביא לאיזונים בבית המשפט העליון". 

עוד הוסיפה: "יש כבר כמעט חצי בית משפט שמרני, דתי ומזרחי. בית המשפט היום הרבה יותר מגוון. אתם רוצים למנות שופטים מזרחיים? אדרבה, לא צריך לשנות את השיטה בשביל זה. תיקים נתקעים? תגדילו את מספר השופטים. אני לא רואה ברפורמה הזו מענה לבעיות שהעלו".

"אני לא רוצה פוליטיזציה של בית המשפט. גם אם אני אהיה בשלטון. בבית משפט אני רוצה צדק", סיכמה ביטון.



0 תגובות